Календарне планування 8 клас О.Карп'юк
№
|
Дата
|
Примі
тка
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
||||||||
|
|
|
Introduction
|
|||||||||||||||
1
|
|
|
Тобі
сподобалися твої канікули?
|
Go sightseeing,accommodation,to book,a resort
|
Past Simple
|
Впр.1,2
с.13
|
Впр.1,с.12
|
Впр.2,с.4
|
Впр.1,с.14
|
Впр.
7, с. 7
|
||||||||
2
|
|
|
Вдосконалення
навичок вживання граматичних структур групи Present and Past
|
Повторення
ЛО
|
Граматичні
структури Present та Past
|
Song
|
Making up sentences
|
Впр.
1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10
|
Впр.
1с, с. 8
|
Впр.
7, с. 11
|
||||||||
Unit 1: Family
and Friends
|
||||||||||||||||||
3
|
|
|
Сім’я
та друзі
|
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic
|
Прикметни-ки
|
Впр.1,с.19
|
Interviewing
|
Впр.
1, с. 18
|
Впр.3,
с.18
|
Впр.
2, с. 18
|
||||||||
4
|
|
|
Чи
ти хороший друг?
|
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite
|
Present Simple
|
Впр.1,2,с.19-20
Text “A Good friend”
|
Expressing opinion
|
Впр.3,
с.20
|
Впр.
1, с. 19
|
Описа-ти
свого найкращого друга
|
||||||||
5
|
|
|
Друзі та дружба
|
ЛО теми
|
Present Simple
|
A poem
|
Впр.1,с.21Впр.2,с.22
|
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23
|
Впр.7,с.24
|
Впр.
5, с. 23
|
||||||||
6
|
|
|
Порівняння
|
ЛО теми
|
As…as or not so…as
|
Is it good to
have many friends?
|
Answer the
questions
|
Broken senten-ces
|
Впр.
1, с. 25
|
Написати
5 речень порівнянь
|
||||||||
7
|
|
|
Чи ти справжній друг?
|
Catch up
with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common
|
Tenses
|
Pupils’
answers
|
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28
|
Впр.1, с.26
|
Впр.2,с.28
|
Впр.
5, с. 28
|
||||||||
8
|
|
|
Написання листа другу
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Song
|
Впр. 1, с. 29
|
Letter sample
|
Впр. 2, с. 29
|
Впр.
3, с. 29
|
||||||||
9
|
|
|
Значення дружби
|
ЛО теми
|
Future Simple
and Present Continuous
|
My
best
friend
|
Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47
|
Впр.4,с.47
|
Впр.2,с.46
|
Впр.
6, с. 49
|
||||||||
Unit 2:
Healthy lifestyle
|
||||||||||||||||||
10
|
|
|
Здоровий спосіб життя
|
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to
relax,aneyelid
|
Tenses
|
Впр. 2, с. 30
|
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32
|
Впр.2,с30
|
Впр.7,с.32
|
Впр. 4, с. 31
|
||||||||
11
|
|
|
Здорові звички
|
A flavor,to
depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time
|
Conditional
|
Впр. 4б, с. 35
|
Впр.1,с.33Впр.2,с.34
Впр.4,с.35Впр.5,с.35
|
Впр.3,с34
|
Впр. 6, с. 36
|
Впр.
7, с. 36
|
||||||||
12
|
|
|
Бути здоровим важливо
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Why is
exercising wise?
|
What does
being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37
|
Впр. 1, с. 37
|
Впр.3,4
с.38
|
Впр.
7, с. 39
|
||||||||
13
|
|
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного
мовлення,аудіювання й читання
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Впр. 2б, с. 41
|
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41
|
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41
|
Впр.4,с.
42
|
Впр.
3, с. 41
|
||||||||
14
|
|
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.
Активізація лексики
|
Vocabulary
box p. 43
|
Tenses
|
Video
|
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45
|
Впр.6,с.43
|
Впр.7б)с.44
|
Впр.
8, с. 44
|
||||||||
15
|
|
|
Написання електронних листів.
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Song
|
Compo-nents of
healthy lifestyle
|
Впр. 1, с. 45
|
Впр. 2, с. 45
|
Впр. 3, с. 45
|
||||||||
16
|
|
|
У тебе здоровий спосіб життя?
|
ЛО теми
|
Giving advice
|
Poem
|
Впр.8,с.50Впр.11,с.52
|
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51
|
Впр.12,с.53
|
Впр.
13, с. 53
|
||||||||
17
|
|
|
Час для читання
|
Devoted,generous,greedy,hard-working,to
devote,to bother,lonely
|
Tenses
|
|
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57
|
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56
|
Впр.
2, с. 56
|
Впр.
7, с. 57
|
||||||||
Unit 3: What’s
your school like?
|
||||||||||||||||||
18
|
|
|
Який вигляд має твоя школа?
|
A
university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up
|
Tenses
|
Впр.2, с.62
|
Впр.1,с.62
|
Впр.4,с.63
|
Впр.3,с.63
|
Впр.
5, с. 63
|
||||||||
19
|
|
|
Може завтра піде дощ
|
ЛО теми
|
Should may/might
|
Dialogues
|
Впр. 2, с. 65
|
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64
|
Впр.4-5,с.66
|
Впр.
3, с. 65
|
||||||||
20
|
|
|
Школи у Великій Британії
|
An
education,a
technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam
|
|
British
schools
|
Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70
|
Впр.1б)с.68
|
Впр.2,с.70
|
Впр.
5, с. 71
|
||||||||
21
|
|
|
Обладнання моєї школи. Вдосконалення
навичок усного мовлення й читання
|
An
equipment,a facility,a workshop,be well-equippead
|
Tenses
|
Dan’s opinion
about his school
|
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75
|
Впр.6,с.71Впр.1,с.73
|
Впр.8,с.73
Впр.2,с.77
|
Впр.
7, с. 73
|
||||||||
22
|
|
|
Моє шкільне життя.
Вдосконалення навичок читання, письма
|
Arts
and
Crafts
Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop
|
|
Song
|
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77
|
Впр.6,с.76
|
Впр.4,с75
Впр.1,с.
77
Впр.8,с.
78
|
Впр.
7б, с. 77
|
||||||||
23
|
|
|
Ви хороша команда?
|
Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm
Впр. 1, с. 79
|
Tenses
|
Isn’t it
important to be pretty?
|
Впр. 2б, с. 79
|
Впр. 3, с. 80
|
Впр.2а,с.
80
Впр.2,с.
79
|
Впр.4,с.
80
|
||||||||
24
|
|
|
Наші вчителі. Вдосконалення навичок
читання, аудіювання
|
A
headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian
|
|
My favorite
teacher
|
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84
|
Впр.3б)с.81
|
Впр.6
б)с.84
|
Впр.
5, с. 83
|
||||||||
25
|
|
|
Чи щаслива ти людина?
|
ЛО теми
|
Past Continuous
|
Pupils’
answers
|
Впр. 3, с. 85
|
Впр. 1, с. 84
|
Впр.2,с.85Впр.4,с.86
|
Впр.
5, с. 86
|
||||||||
26
|
|
|
Це змушує мене почуватися краще
Вдосконалення навичок читання, письма
й усного мовлення
|
ЛО теми
|
Tenses
|
Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88
|
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90
|
Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90
|
Впр.3,с.88
|
Впр.7,с.89
|
||||||||
27
|
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити
лекси-ку
|
||||||||
28
|
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити прави-ла
|
||||||||
29
|
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити мовленнєві зразки
|
||||||||
30
|
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Написати план зимо-вих
канікул
|
||||||||
31
|
|
|
Ти щасливий в школі?
Вдосконалення навичок читання, письма
й аудіювання
|
ЛО теми
|
Past Simple or Past Continuous
|
Впр.4,с.94
|
Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96
|
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97
|
Впр.2,
с.97
|
Впр.3,
с.93
|
||||||||
32
|
|
|
Моє навчання у школі
|
ЛО теми
|
Past Continuous
Should, must, have to
|
Song
|
Впр.5с)с.102
|
Впр.3,с.98, Впр.5, с.100
|
Впр.2,
с.98
Впр.4,
с.100
|
Впр.
9, с. 105
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий